niedziela, 25 listopada 2012

Metalowa klasyka rocka

Kolejne moje odkrycie Ameryki w puszce. Nie wiedziałam, że Helloween nagrali cover "Hocus Pocus"! Jestem zupełnie zachwycona, bo lubię metalową gitarę i w dodatku "kolekcjonuję" cięższe wersje kawałków, które uważam za klasyczne.



To mi nasunęło myśl, żeby zebrać w jednym miejscu tą moją niezbyt okazałą kolekcję. Zdarza mi się wyzerowanie playlist i później cierpię bardzo, bo równa się to wykasowaniu całej sieci powiązań między kawałkami. Może powinnam tagować sobie muzykę w czymś niezależnym od sprzętu czy oprogramowania, na jakimś last.fm albo czymś takim...

W każdym razie moja playlista "metalowych" (w szerokim tego słowa znaczeniu) wersjach klasycznych rockowych utworów po kilku ostatnich utratach i desperackich próbach rekonstrukcji wygląda tak:
  • Acid Drinkers "Love shack"
  • Die Toten Hosen "Should I stay or should I go"
  • Metallica "You really got me"
  • Motorhead "Louie, Louie"
  • Helloween "Hocus Pocus" (od 25.11) 
  • Dope "You spin me round" (przypomniało się 26.12) 
  • Soil "Black Betty" (przypomniało się 07.03)
  • Aerosmith "Baby please don't go" (dorzucone 16.07.13 r.)

Jak widać nie jest zbyt obszerna. Było coś jeszcze, ale nie pamiętam... Powoli będę rekonstruować i dorzucać nowe rzeczy, a może pomoże mi w tym kiedyś jakaś zbłąkana dusza, która przypadkiem tu trafi...?

1 komentarz:

  1. Jeszcze Motorhead "Sympathy for the Devil" jest dobre

    OdpowiedzUsuń